TOREBKA ZE SKÓRY SAFFIANO PO PONAD ROKU UŻYTKOWANIA CZYLI CO SĄDZĘ O MARCE MICHAEL KORS

Już ponad rok użytkuję torebkę marki Kors. Ponieważ wcześniej nie spotkałam się ze skóra saffiano, byłam bardzo ciekawa, czy faktycznie jest odporna na zabrudzenia w codziennym użytkowaniu i czy łatwo się ją czyści. Po ponad 12 miesiącach mogę już co nieco powiedzieć. Jak się nosi taką torebkę oraz czy Kors jest faktycznie nie do zdarcia, o tym poczytacie w poniższym poście.

skóra saffiano MK jak się nosi

Skóra saffiano zaliczana jest do skór przetworzonych, dzięki obróbce w temperaturze 74 stopni Celsjusza w prasie zyskuje kreskowane (szrafowane)wykończenie. Skórę kładzie się w rozgrzanej maszynie i dociska prasą na około 10-15 sekund. Na koniec powierzchnię pokrywa się woskiem, dzięki czemu zyskuje na wytrzymałości. Jest odporna na zarysowania, zagięcia oraz na warunki pogodowe. 

oryginalna torebka Michael Kors

brązowa torebka MK czy warto kupić?
Torebka wiele ze mną przeszła. Codziennie wystawiam ją na ciężką próbę wielu czynników pogodowych - słonce, wiatr, deszcz. Nie zauważyłam aby skóra pokryła sie bąblami, wybrzuszeniami czy odbarwieniami. Koloryt nie uległ odbarwieniu oraz wypłowieniu. Wykończenia torebki, czyli rączki oraz brzegi, również są całe. Myślałam, że po jakimś czasie pojawią się pęknięcia, które obserwowałam w podobnych modelach, ale póki co nie zauważałam niepokojących rys. 
Pamiętajcie, że skóra jest odporna na odkształcenia. Na portalach aukcyjnych roi się od podróbek, które mają charakterystyczne odkształcenia, odgniecenia czy zgięcia. Jeśli zobaczycie podobne defekty na zdjęciach, lepiej sobie odpuścić zakup. Michael Kors sprzedaje solidnie wykonane torebki i takie skazy nie są dopuszczalne.
Na koniec zdjęcie spodu. Wygląda na niewiele używane. Skórę saffiano łatwo się czyści, wystarczy wilgotna szmatka z mikrofibry i gotowe. Zabrudzenia z codziennego użytkowania są bezproblemowe w usuwaniu. W przeciwieństwie do torebek wykonanych ze skór, które nie są dodatkowo zabezpieczone woskiem, utrzymanie saffiano w czystości to prawdziwa przyjemność.

Komentarze

  1. Uwielbiam Korsy <3 mam Selmę i mega jestem zadowolona<3

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/11/shein-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, od dłuższego czasu biję się z myślą zakupu takiej torby.
    Bardzo mi pomogłaś i przegoniłaś moje wątpliwości.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle jest świetnych torebek, dlaczego wszyscy skupiają sie na MK? dla tego logo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logo, trwałość, wykonanie, ja uważam że to dobry wybór w niezłej cenie, a przerobilam już trochę torebek

      Usuń
  4. to bardzo fajnie,że tak Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna <3 Ja bym klasycznie wybrała czarną ale marzy mi się Kors <3
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten model śni mi się po nocach, ale póki co budżet mi na nią nie pozwala :(

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna torebka :) pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Michael Kors - Marka, którą pokochały miliony kobiet na świecie! <3
    My również!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jest ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna ona jest :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie torba wyglada jak nowa. Kusza mnie "Korsy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, sama planuje zakupić torebkę Michael Kors. Bardzo fajna i przydatna notka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piękna :) Cena adekwatna do jakości - jak to mówią :) Chciałabym taką torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że solidna firma.:)
    Kolor też bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Cię Olu.

    OdpowiedzUsuń
  16. A jakaś porada jak wyczyścić maźnięcie długopisem na torebce Korsa? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najgorsze jest to ze miałam dużo podróbek i nic sie mi z nimi nie działo. Dosłownie nie do zdarcia. Miesiąc temu kupiłam sobie wymarzonego Korsa w kolorze koralowym. Niestety zafarbowal mi od czegoś i nic nie pomaga zeby to usunąć! Myslala ze to nowe jeansy ale ich juz nie nosze a odbarwienia sie powiększają. Wydaje mi sie jakby ona dosłownie wszystkie plamy łapała. Za pare miesięcy będę mogła ja sobie do kosza wyrzucić bo bardzo brzydko to wyglada. Ma któraś patent zeby to zmyć? Dodam. Spirytus cytryna mleczko czy płyn nie pomagają. Zareklamować niestety z tego powodu nie idzie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Masz jakieś pytanie? Zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu).
Jeśli nie uzyskałaś odpowiedzi, to ponów swoje zapytanie.
-----
Kontakt e-mail 1985ab@wp.pl